تبلیغات
چت S@L@Rورود به چت رومهای سالار چت چت S@L@Rورود به چت رومهای سالار چت چت S@L@Rورود به چت رومهای سالار چت چت S@L@Rورود به چت رومهای سالار چت ۩ مسائل جنسی - مشاوره خانواده - تنظیم خانواده و مشكلات پیرامون آن ۩ - پریود شدن بعد از مصرف قرص ضد بارداری؟؟!
۩ مسائل جنسی - مشاوره خانواده - تنظیم خانواده و مشكلات پیرامون آن ۩

آرشیو موضوعی

آرشیو

لینکستان

← آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

پریود شدن بعد از مصرف قرص ضد بارداری؟؟!

پریود شدن بعد از مصرف قرص ضد بارداری؟؟!
با سلام.
اگر تخمک در مسیر اسپرم نباشد ولقاح صورت نگیرد پریود میشویم.
وقتی قرص ضد بارداری مصرف می کنیم این تخمک ایجاد نمیشود. وقتی تخمکی به وجود نیامده که دفع شود.
پس چگونه است که با قطع مصرف قرص ضد بارداری قاعدگی روی می دهد؟؟!


جواب :


تغییرات هورمونی که منجر به تولید تخمک میشود موجب قاعدگی نیز میگردد و در مورد مصرف قرص های ضد حاملگی که حاوی هورمونهای جنسی میباشند نیز این اتفاق رخ میدهد.

درباره وبلاگ

مدیر وبلاگ : Administer

آخرین پست ها

جستجو

نویسندگان


چت
p align="center">