تبلیغات
چت S@L@Rورود به چت رومهای سالار چت چت S@L@Rورود به چت رومهای سالار چت چت S@L@Rورود به چت رومهای سالار چت چت S@L@Rورود به چت رومهای سالار چت ۩ مسائل جنسی - مشاوره خانواده - تنظیم خانواده و مشكلات پیرامون آن ۩ - قرصهای ضد بارداری ...اختلال در پریود بعدی؟
۩ مسائل جنسی - مشاوره خانواده - تنظیم خانواده و مشكلات پیرامون آن ۩

آرشیو موضوعی

آرشیو

لینکستان

← آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

قرصهای ضد بارداری ...اختلال در پریود بعدی؟

قرصهای ضد بارداری ...اختلال در پریود بعدی؟؟؟؟
سلام
میخواستم بپرسم كه ایا قرصهای ضد بارداری اختلالی در زمان پریود ایجاد میكنه یا نه؟
من روز 2 خرداد پریود شدم تا روز 9. روز 11 با نامزدم یك سكس سطحی داشتم كه مقداری از مایع منی روی الت تناسلی من ریخت و من زود اون رو پاك كردم و برای اطمینان بیشتر از همون شب به مدت 4 شب قرص خوردم و در اولین روز بعد از خوردن قرص مجددا پریود شدم یعنی 12 یا 13 خرداد .این پریود هم تا 15 یا 16 طول كشید. حالا 7تیر هست و من پریود نشدم. ایا این به خاطر قرص ها هست؟ ایا من حول و حوش 12 تیر باید منتظر پریود باشم.؟ لطفا درباره تغییر زمان پریود به دلیل خوردن قرص توضیح بدین.


جواب :


اگه بعد از خوردن قرص ها به عنوان پیشگیری اورژانسی خونریزی پیدا کرده اید...اون خونریزی ها صر فا به خاطر اختلالی هست که اینها در سیستم هورمونی زن بوجود میارن که بیش از 48 ساعت دوام ندارن


و اگه پریود همیشگی تون هم بهم خورده .. اونهم موقتی هست.. و حتما در دوره بعدی طبق همیشه خواهد بود.وقتی که از روش جلوگیری استفاده میشه.. قاعدگی بایستی به موقع و یا چند روز زودتر یا دیرتر رخ دهد

درباره وبلاگ

مدیر وبلاگ : Administer

آخرین پست ها

جستجو

نویسندگان


چت
p align="center">